1e week voorbij - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van pokkie - WaarBenJij.nu 1e week voorbij - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van pokkie - WaarBenJij.nu

1e week voorbij

Door: Marina en Peter

15 Juni 2012 | Vietnam, Hoi An

Ja als je het naar je zin hebt dan gaat het snel. Nu alweer een dikke week voorbij. Wij worden ook wel beziggehouden. Bootje varen, zware lunchen te lekkere diners, tussendoor nog tempels bekijken (is niet zo saai hoor), door tunnels kruipen en bergpassen over (uiteraard per bus, je moet niet teveel inspanning leveren met 39 graden)). Nee laat deze twee maar schuiven. Wij vermaken ons prima. Nederland helaas niet: wisselvallig weer, depressie op de Beurs en op het EK. Nee wij benijden jullie niet! Als de storm is overgewaaid komen we misschien terug :-). Er staan trouwens weer nieuwe foto's op Picasaweb (zie een van de vorige verslagen voor de link).
Hou je haaks in Nederland.

Groetjes uit Hoi An.

NB. Oh ja, frisdrank kost hier soms meer dan bier (een halve liter voor soms 45 cent). Rara wat ik meer drink met dit warme weer, behalve veel water? :-) (nee geen Cola).

• 15 Juni 2012 - 14:59

Evert En Nel:

hoi vakantie gangers mooie plaatjes hoor, zien weer nieuwe dingen.
    Geniet maar lekker verder we volgen jullie verder. groetjes ps evert vind dat bier een goed idee maar ik denk dat je beter cola kunt drinken roesten je stalen zenuwen niet.

• 15 Juni 2012 - 17:57

Patricia:

Ik wou dat ik gezellig met jullie deze reis kon maken. De foto's zien er heel leuk uit. Maar ok. onze tijd zal ook wel eens komen. Geniet maar nog even lekker en heel veel groetjes uit een koud en regenachtig Alphen aan den Rijn. groetjes Frans en Patricia

• 15 Juni 2012 - 18:07

Eric:

Sinas dan?

Mooi dat jullie het nog zo naar je zin hebben en dat vietnam niet tegen valt hehe:) en de foto's zijn echt geweldig zeg! vooral die natuur vind ik zo ongelooflijk mooi.
    Het weer is hier inderdaad dramatisch maar het is gelukkig weekend :) morgen ferarri rijden en donderdag heerlijk naar portugal :D

Veel plezier en tot het volgende berichtje!

kus van ons

• 20 Juni 2012 - 17:21

Jessica:

Hoi Peter! Van harte met je verjaardag! Maak er wat leuks van. Groetjes aan Marina, Tineke & Joop

• 21 Juni 2012 - 13:21

Peter:

hoi Jessica,

Lief hoor, dank je wel. Ik zal de groeten doen.

Groetjes, Peter