Moeizaam begin - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Moeizaam begin - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Moeizaam begin

Door: Pokkie

09 April 2014 | Indonesië, Sanur

Van voordeur tot hoteldeur ruim 31 uur onderweg geweest. Dan heb je even nodig om weer de oude te worden. Maar we zijn nu 2 dagen verder en het is weer heerlijk. Eerste dag lekker rustig aan gedaan met een bezoek aan één van de zwembaden en 's avonds lekker Indonesisch gegeten bij een strandtentje voor €11,00 inclusief drinken en fooi. Erg lekker wel een beetje weinig.

Vandaag een halve dag excursie gehad naar het zuiden van Bali met veel brutale makaken. Gelukkig hebben we alles nog. 's avonds gegeten bij een ander restaurant. Pittig, lekker en genoeg dit keer. Met een flinke bier en meer dan genoeg fooi, dit keer maar €7,50.

• 09 April 2014 - 15:15

Nel De Graaf:

Hoi even gemist dat jullie al weg waren geniet na het moeilijke begin verder maar lekker van jullie vakantie, niet al het moois weg kijken want wij willen het ook nog zien!
    Waren de apen 1e of 2e graad familie? lol Veel plezier!

• 10 April 2014 - 16:46

Eric En Cynth:

Ha (schoon)ouders! Gelukkig veilig aangekomen, nu is het genieten:) voor dat geld uit eten gaan is echt relaxed, zouden ze hier ook eens moeten proberen hehe. Hier in alphen gaat alles ook prima, weer is waarschijnlijk minder dan daar, maar de hoeveelheid brutale apen is hier ook wat lager. Tot het volgende berichtje! Groetjes van ons

• 10 April 2014 - 17:51

MAPA:

aan jullie foto's te zien, vermaken jullie je best. gaan jullie samen met de aapjes in bad of mag dat niet
    we hebben gezien, dat de temp. boven 35gr is, hier is het een tikkie minder, zo zie je maar weer, dat het
    slecht verdeeld is in de wereld.
    geniet er nog maar even lekker van. groet en kus van ons