Al een beetje tot rust gekomen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Al een beetje tot rust gekomen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Al een beetje tot rust gekomen

Door: Peter

11 April 2014 | Indonesië, Sanur

Eindelijk beginnen we een beetje tot rust te komen.

Overigens beste mensen waren de apen geen familie, mochten we niet met ze mee zwemmen en waren ze bij ons gelukkig niet zo brutaal :P

Onze Nederlands sprekende gids heeft de vijf geboekte excursies achter elkaar gepland, dus ons 'programma' is momenteel aardig druk. Het lijkt verdorie wel een rondreis :-)

Vandaag was het een halve dag excursie, de komende twee dagen zijn we hele dagen weg.
Daarna gaan we het toch wat rustiger aandoen. Alhoewel..., je weet maar nooit met al die winkeltjes hier :P

Tot het volgende berichtje en veel sterkte in NL,

Groetjes, M+P

• 11 April 2014 - 22:31

Joop En Tineke:

Hallo Balinese. Alles goed met jullie ondanks de drukke excursies, maar jullie slaan je er wel doorheen, wij zijn vanmiddag op Robbeneiland geweest en de cel gezien van Nelson Mandela het was zeer indrukwekkend en we wisten ook niet dat het eiland zo groot is.daarna hebben we met zijn achten lekker zitten borrelen en heerlijk gegeten en onze gids zegt dan zelf eten en genieten. Wij gaan nu slapen het is nu hier in kaapstad 22.30. Groetjes tineke en joop.