Even een update - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: Peter

12 April 2014 | Indonesië, Sanur

'Onze luxe kamer'.

Toen we een paar dagen geleden hier aankwamen, kregen we te horen dat wij een upgrade hadden gekregen naar een luxere kamer. Dat was na zo'n reis natuurlijk een welkom bericht. 's avonds nog even een borreltje gedronken en paar pinda's gegeten, zakje pinda's daarna in de koffer en lekker slapen.
De volgende avond weer wat pinda's aan het eten, zegt Marina: 'joh er lopen miertjes op je bed". Bleken er allemaal miertjes in mijn koffer gegaan te zijn, en in de zak met pinda's. Volgens mij was de complete mierenbevolking van Madurodam erin gekropen. Dus alles uit de koffer en uitkloppen, en het probleem was verholpen. Dachten we......
Lekker nog even een noodlesoep gegeten, bakje omgespoeld en in de koffer, en slapen maar. De volgende dag bleken de miertjes de rest oliegeurtjes van de noodlesoep geroken te hebben, dus weer het hele ritueel met de koffer herhaald, plus de bak met een handzeepje schoongemaakt.

De volgende dag was de badkamerlamp aan het knipperen, dus 's ochtends bij de receptie gemeld, en men zou wel iemand sturen, terwijl wij op excursie waren. 's avonds kwam er eindelijk iemand de lamp omwisselen.

Afgelopen nacht was het aan het regenen. Het viel mij ineens op dat het wel erg kletterde. Dus licht aangedaan, en bleek het lawaai uit de badkamer te komen. Oftewel er was een lekkage. Gelukkig bleef het water in de badkamer, en was het na een half uur weer rustig. Vanochtend bij de receptie gemeld en, je raadt het al, er is volgens mij nog niemand wezen kijken. Enfin het regent hier niet lang, en de lekkage valt mee.

Voor de rest alles prima hier. Vandaag was de excursie eerder afgelopen. Morgen de laatste excursie (waarschijnlijk gaan we geen excursie meer doen), en gaan we hier nog een paar dagen relaxen.

• 16 April 2014 - 17:22

Nel De Graaf:

Echt vakantie zo te horen, houdt je bezig.
    We beginnen er zin te krijgen, niet in die mieren natuurlijk.

Rust lekker uit , lekker wandelingetje , lekker eten gewoon even genieten dus!!

• 17 April 2014 - 06:13

Eer En Cynth:

Pff gelukkig is het land mooi, want zo een "upgrade" is natuurlijk niks. Vooral de
    mieren ellende klinkt heerlijk...