Eindelijk Internet - Reisverslag uit Baturaden, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Eindelijk Internet - Reisverslag uit Baturaden, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Eindelijk Internet

Door: Marina en Peter

30 Mei 2009 | Indonesië, Baturaden

He, he, wij hebben eindelijk een Internet verbinding gevonden die het doet.
Sinds het laatste SMS bericht alweer veel meegemaakt. Wij zijn o.a. naar een Anklung muziekschool geweest, alwaar wij op een hele leuke manier muziekles kregen met het Anklung instrument (kijk maar even op Google wat het is). Ook hebben wij een demonstratie van een Wajang poppenspel gekregen. Resultaat 1 anklung en twee Wajangpoppen rijker, en wat Rupias armer. De dag daarna een grote reis van 4 uur met de trein. Schitterende treinreis tussen de rijstvelden en ik kan wel zeggen oerwouden.Wat leven deze mensen hier nog samen met de natuur (enorme tegenstellingen ook, steden van 4 tot 12 miljoen inwoners, en daarnaast de platteland bewoners).We hebben een zeer goede reisleider. Hij komt uit Jakarta en spreekt erg goed Nederlands hij weet ons zeer veel te vertellen over de Geschiedenis en gebruiken van de mensen.Vandaag een dagje rust. Morgen gaan we naar de Borobudur en door naar Yogjakarta.
Kortom het is heerlijk. Jongelui thuis, veel plezier nog met z'n allen, en bedankt voor de reacties (ook via sms). Wij wete niet of het volgende hotel Internet heeft, maar anders sturen wij wel weer een SMS.

Groetjes iedereen. M+P

NB.Zus kan je helaas niet bereiken.

• 31 Mei 2009 - 07:58

Monique En Maurice:

Hallo luitjes,
    We zijn blij dat jullie het zo naar je zin hebben. Zo te horen is allemaal erg indrukwekkend, leuk en gevarieerd. Kunnen jullie wellicht een aantal foto's op de website zetten, want we zijn wel erg benieuwd!?
    Heel veel plezier en tot het volgende bericht.

Groetjes van M&M

• 31 Mei 2009 - 09:31

Astrid:

Het geeft niet hoor, ik lees toch alle berichtjes.
    Heerlijk dat jullie zo genieten. Is het indrukwekkender dan Thailand?
    Hele dikke kus zus

• 31 Mei 2009 - 15:50

Cynth:

Hallo schone ouders, Wat leuk om even iets meer te kunnen lezen van jullie reis, het klinkt allemaal erg mooi in ieder geval en ben ook erg beniewd naar de foto's/film!
    Wat een grappig instrument is dat! Kunnen jullie al wat liedjes erop spelen?;) Hier gaat alles goed hoor, alles onder controle en ik heb de jongens nog geen voedselvergiftiging gegeven, dus dat valt mee! Heel veel plezier, geniet ervan!! en maak veel foto's (maar dat geloof ik wel)!

Liefs, xx

• 31 Mei 2009 - 16:02

Eric:

Hey ouders,
    wat fijn om te lezen dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben. Ik ben benieuwd naar de poppen, en zo veel rupia kan dat niet geweest zijn toch? lijkt me heerlijk zo'n goedkoop land!!!;) ik ben benieuwd naar de foto's en volgende verhalen.

Hier gaat alles zonder problemen, het is heerlijk weer en zijn al wat verbrand. We vermaken ons best! verder ben ik als het aan het Erasmus ligt aangenomen voor volgend jaar dus veel positieve dingen vanuit hier:)

veel plezier nog en groetjes!!

xx

• 02 Juni 2009 - 13:50

Ronald En Gerrie:

Hoi Peter en Marina,

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Ook wij hebben het naar onze zin op de camping met pa en ma.
    Erg mooi weer en een mooie plek.
    Zien er nu al naar uit om het van de zomer weer te doen.
    Vrijdag ga ik als het goed is het ziekenhuis in.
    Zal dan jullie verhalen vanuit bed lezen.
    Heb ik wat te doen.
    Groetjes van ons en de kinderen.
    Veel plezier nog.

Liefs Ronald Geriie en de Kinderen

• 02 Juni 2009 - 13:54

Mamsje En Papsje:

Lieve kindertjes,

Ook wij hebben nu het web ontdekt waar we jullie kunnen volgen.
    We zien hele leuke toestanden en dat jullie veel plezier hebben.
    Ook zullen jullie nog veel andere mooie dingen zien.
    Dat lezen we thuis dan wel weer.
    Geniet nog maar lekker.
    Niet te veel drinken...
    Wij zijn benieuwd naar jullie wajangpoppen.

Kus van ons en tot het volgende bericht.