Bericht uit Yogyakarta - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Bericht uit Yogyakarta - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Bericht uit Yogyakarta

Door: Marina en Peter

03 Juni 2009 | Indonesië, Yogyakarta

Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Fijn om te lezen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.
Indonesie is qua landschap veel en veel mooier dan Thailand. Het eten vinden wij in Thailand lekkerder, en beter.
De Borobudur was een indrukwekkend complex. Onze wensen hebben we kunnen doen, helaas brachten de goden daarna een tropische regenbui, maar ja dat hoort erbij.
Ondertussen ook een paardentocht door een typisch Indonesisch dorp (Dessa) gemaakt, en een Becak tour (fietstaxi) gemaakt door Yogyakarta. Ook het tempelcomplex Prambanan.
Gisteravond de Javaanse versie van de Ramayana (een hindoeïstische verhaal) gezien. Moesten meteen aan Valerie denken.
Wij vervelen ons nog steeds niet. Zo meteen nog even naar de Carrefour tegenover ons hotel.
Foto's uploaden gaat hier helaas nog niet. Dat zullen jullie thuis waarschijnlijk pas zien.

Veel warme groetjes en kusjes uit Indonesia maar weer.

PS. Gerrie heel veel sterkte
:SMS update:: 4 juni 2009 :
Bij ons 01.30u, bij jullie 09.30u. Wij gaan zo 2 1/2 uur rijden om een zonsopgang te zien bij de vulkaan Bromo.

• 03 Juni 2009 - 12:31

Maurice:

Hey lieve, avontuurlijke ouders van me!

Ik zat al te wachten op een nieuw, leuk berichtje van jullie. Zo te lezen hebben jullie weer erg leuke tochtjes gemaakt en nieuwe, bijzondere en extravagante dingen meegemaakt.

Ik wist trouwens niet dat ze daar ok een Carrefour hebben, Hehe. Met mij gaat het verder ook goed, maar ben wel wat gestressd door de onzekerheid van de komende weken.

Veel warme (al wordt het de komende dagen iets minder) groetjes en kusjes uit Nederland maar weer.

• 03 Juni 2009 - 14:05

Gerrie:

Dank jullie wel.
    Helaas zijn niet al mijn "onderdelen" binnen om mij aanstaande vrijdag te opereren.
    De operatie is uitgesteld tot 15 juni.
    Morgen keren we huiswaarts.

Liefs Ronald, Gerrie en de kinderen

P.s Erik, gefeliciteerd en je ongetwijfeld trotse ouders en vriendin ook gefeliciteerd.

• 03 Juni 2009 - 16:51

Eer En Cynth:

Heeey ouders, fijn weer wat van jullie te horen, en wederom klinkt het echt super. Tof dat jullie de borobudur hebben gezien dat vind ik zo'n vette tempel. ook de rest klinkt echt weer heel erg leuk. Paarden kan ik niet zo goed tegen:P, maar was vast leuk hehe. Hier gaat nog alles super:) en we vermaken ons best.

Kus en groetjes,

Cynth en Eric

ps. Bedankt gerrie:) en voor jou succes!!

• 04 Juni 2009 - 16:52

Ed En Joke :

Hey Peter en Marina, geniet lekker van jullie vakantie, leuk dat we op deze manier "pokkie.nl" mee kunnen leven met jullie super trip gr.Ed&Joke

• 07 Juni 2009 - 13:51

Lidy:

Leuk dat jullie het naar je zin hebt, veel plezier nog. gr. van ons