Eindelijk Internet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van pokkie - WaarBenJij.nu Eindelijk Internet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van pokkie - WaarBenJij.nu

Eindelijk Internet

Door: Marina en Peter

17 September 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo iedereen,

Eindelijk hebben we tijd gevonden, en een Internetaansluiting gevonden.

Pa & ma even schrikken, heb verder geen mail gelezen, dus ga ervan uit dat alles goed gaat.

Vanaf morgen zitten we 2 dagen in de jungle, dus niet bereikbaar. Via FOX reizen te Nieuw Vennep zijn we zo nodig te bereiken (noodgeval).
Groetjes aan pa, en sterkte maar.

Hier verder alles goed. Zoals wij al schreven zijn we veel bezig, en veel onderweg dus weinig eigen tijd gehad. voor de F1 liefhebbers: wij hebben met de bus over het circuit gereden in Singapore. Het ging alleen niet zo hard.

Astrid we hebben ze eindelijk gevonden, maar duurder dan bij ons. Jij morgen een prettige verjaardag en uiteraard vast gefeliciteerd en een dikke kus van ons.
Bedankt trouwens voor de reacties.

Allemaal de groetjes, en tot gauw.

Marina en Peter
:SMS update:: 20 september 2010 :
De jungletocht zit er weer op. Op dit moment zitten we in een 10 persoons bootje terug naar de bewoonde wereld. Het was giga leuk. Zodra het kan zal ik wat meer schrijven op Internet. Pa hnpelijk zit je alweer thuis dit te lezen. Groetjes M+P

:SMS update:: 21 september 2010 :
Helaas, we kunnen eventuele reacties nog niet lezen. Het hotel heeft 1 pc voor een paar 100 man. Er is ook geen internetcafe op deze berg. Morgen gaan we naar een grote stad dus daar zal het wel lukken. Hier alles goed, we hebben veel plezier. We zitten prachtig op de Maleisische hoogvlakte. Groetjes M+P

• 17 September 2010 - 05:26

Eer En Cynth:

hee (schone)ouders,
    Wat vet dat jullie de jungle in gaan! let wel op de slangen he;) verder nog veel plezier en tot het volgende bericht!!

Groetjes!

• 17 September 2010 - 08:50

Pa En Ma.:

met pa gaat alles goed.

vermaken jullie je ondertussen maar.groetjes en kus.
    xxx

• 21 September 2010 - 10:13

Monique:

Lieve Peter en Marina,
    Zo te horen hebben jullie het fantastisch!!
    Klinkt zo indrukwekkend allemaal!!
    Nog enge beesten in de jungle gezien?
    Heel veel plezier nog, geniet ervan.
    Liefs Monique