Eindelijk contact - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Eindelijk contact - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Eindelijk contact

Door: Marina en Peter

14 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,
Hier weer een teken van leven van ons.
Waarschijnlijk zijn alle verzonden sms'n niet aangekomen die wij verstuurd hebben. Ook op deze site blijken de smsjes niet vermeld te zijn. Wij kregen al zo weinig respons.
Er was weinig tijd door (het klinkt afgezaagd) een drukbezet programma, weinig tot geen Internet en ook nog een dag koorts door bijverschijnselen van de malariatablet om op Internet te komen.
Morgen vliegen wij alweer verder naar Java.
Het was een week van veel indrukken:
een prachtige natuur, met vriendeljke mensen een rijke cultuur, maar helaas ook veel armoede. Wassen, naar de wc en kleren wassen doet men veelal in de rivier. De huizen mag je bijna niet zo noemen, en een matras kent men vaak niet. Toch lijken de mensen niet ongelukkig te zijn en zijn ze best gastvrij.
We stoppen nog een paar foto's bij dit verslag om een indruk te krijgen. Speciaal voor Astrid een foto van een minangkabouw rijstschuurtje.
Groetjes,
M+P

• 14 Juni 2011 - 10:58

Eric:

Hey Pa en Ma,

Wat fijn om weer wat van jullie te horen, maar het is goed om te horen dat alles naar jullie zin is. Dat Minangkabau rijstschuurtje is ook wel echt super mooi! ze doend aar wel echt hun best iets moois te maken (mits er geld voor is natuurlijk.

Ik ben benieuwd naar alle andere foto's. Tot snel!

Groetjes

• 14 Juni 2011 - 12:38

Evert:

vooral die foto van peter met zijn banaantje is grapig.gr

• 14 Juni 2011 - 14:12

Pa En Ma:

leuke foto's het ziet er allemaal gezellig uit. over 2 weken zou ik nog maar een weekje vakantie nemen. je hebt zeker mijn sms niet ontvangen, het gaat nu weer aardig goed met mij, was afgelopen week erg moe, bezoek van de kinderen was gezellig en deed me erg goed, groetjes aan de alphense reisgenoten en nog heel veel plezier.
    groet en kus van ma en pa

• 14 Juni 2011 - 17:44

Maurice:

He vakantiegangers, gezellig he!

Leuk om het eerste reisverslag met foto's van het land te proeven. Wederom weer beeldige foto's van jullie en de omgeving! Evert is me voor, maar leuk dat je je baard hebt laten staan pa! ;)

Veel plezier allen en tot snel!

P.s. Opa en oma, de groetjes terug!