Alweer de laatste dagen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu Alweer de laatste dagen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van pokkie - WaarBenJij.nu

Alweer de laatste dagen

Door: Marina en Peter

25 Juni 2011 | Indonesië, Denpasar

Hallo thuisfront,

De laatste dagen zijn alweer aangebroken. Gistermiddag laat zijn we in ons laatste hotel aangekomen. Hier zitten we met de hele groep, wat redelijk uniek is. Meestal zitten er een aantal in het upgrade hotel, en de rest in het standaard hotel. Dit keer waren er drie die naar het standaard hotel zouden gaan, maar die hebben het laten omzetten.
Het was een mooi, maar ook druk programma (met name op Java) . Op Java was het op de weg ook erg druk, mede door de schoolvakantie die de kinderen op dit moment hebben.
Sumatra was zonder meer indrukwekkend, omdat daar het toerisme nog niet zo massaal aanwezig is, en je dus de mensen (en de armoede) ziet in hun dagelijks leven. Morgen gaan we met een grote groep nog een deel van Bali verkennen, maandag een rustmoment, en dinsdagmiddag 15.45u naar het vliegveld. 19.10u opstijgen en 22.20u landen op Kuala Lumpur. Vervolgens 23.55u weer opstijgen om vervolgens op +/- 06.35u te landen op Schiphol.

We hebben begrepen dat het eindelijk wat beter weer wordt in Nederland. Wordt ook wel tijd, want jullie hebben niet echt lekker weer gehad de laatste tijd als wij de berichten mogen geloven.

Ondanks dat we ver weg zijn, denken we uiteraard aan jullie. Tot gauw.

Groetjes,

Marina/ma/Mientje/schoonmama + Peter/Pokkie/Pa, schoonpapa

• 25 Juni 2011 - 14:30

De Rotterdammertjes:

Heey schone ouders,

Wat jammer voor jullie dat het er weer bijna opzit! aan de andere kant zal het vast ook wel lekker zijn om even uit te rusten in een vertrouwde omgeving :) Wij vinden het ieg leuk om jullie binnenkort weer te zien dus we komen snel langs!

Woensdag om 06:35 komen jullie aan? ik neem aan dat dit nederlandse tijd is:P dan moeten jullie maar even smsen/bellen want ik zit dan toch in de auto naar het werk.

Veel plezier nog even op Bali en tot snel!

Groetjes, C + E

• 26 Juni 2011 - 08:46

Patricia:

Hoi allemaal,

Geniet nog maar even van de laatste vakantiedagen en ook een beetje uitrusten.
    Nog heel erg bedankt voor de mooie verjaardagskaart, een heel leuk idee.

groetjes Patricia.

• 26 Juni 2011 - 16:59

Astrid:

Als jullie nog tijd hebben, moet je een een wijze man gaan op Bali. Ik weet niet of hij bekend is, maar er is momenteel een programma op tv waar BNers bij hem op Bali op bezoek gaan. Heel erg leerzaam.
    Verder nog een hele goede terugreis en een dikke kus van ons!

• 26 Juni 2011 - 21:12

Tineke Timmer:

hoi vakantie gangers, geniet nog van jullie laatste dag, goeie reis naar huis en tot gauw

• 27 Juni 2011 - 14:30

Gerrie&Ronald&Kids:

Hoi familie,
    Jammer hé (toch!) weer terug naar huis.
    Verheugen jullie je nog maar niet op het weer hier.
    Vanaf morgenavond, veel ellende.
    Wind, regen, hagel, onweer, kortom jullie vallen met de neus in de boter.
    Veel plezier nog en tot woensdag.
    Groetjes uit een tropisch Nederland (nog wel ff)
    Gerrie&Ronald&Kids